Asiakaspalvelu: info@budopunkt.fi | puh. 0403-508091 (vain englanniksi) | ma-pe: 11-18

Budopunkt Budopunkt

Ostoskori on tyhjä.

Useasti Kysyttyä

Tilaaminen

Onko minun luotava itselleni asiakastili Budopunktiin, jotta voin tehdä ostoksia verkkokaupassa?

Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman asiakastiliä. Luomalla asiakastilin Budopunktiin kuitenkin pääset tarkastelemaan tilaushistoriaasi, muuttamaan asetuksiasi ja vastaanottamaan vain kanta-asiakkaille suunnattuja tarjouksiamme.

Voinko muokata tilaustani maksaminen jälkeen?

Jos huomaat virheen tilauksessasi, voit muokata sitä välittömästi tilauksen jälkeen. Tehdäksesi muutoksia tilaukseesi ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@budopunkt.fi. Lue lisää vaihto- ja palautuskäytännöstämme täältä.

Kuinka nopeasti tilaamani tuotteet toimitetaan minulle?

Valitsemalla toimitustavaksi Itellan SmartPOSTin, toimitusaika tuotteille on 2-7 päivää tilausvahvistuksesta. Toimituskulut ovat 9.9 euroa. Toimitusmaksu lähettipalvelulle on 14.9 euroa ja toimitusaika 2-7 päivää tilausvahvistuksen saamisesta.

Toimittaako lähettipalvelu juhlapyhinä?

Lähettipalvelut eivät toimita juhlapyhinä. Jos olet valinnut tilauksesi toimitustavaksi lähettipalvelun, ja tilaus viimeistellään viikonlopun aikana (perjantain klo 20.59 ja maanantaihin klo 20.59 välillä) tai yleisenä pyhäpäivänä, toimitusaika tuotteelle on maksimissaan 48 tuntia seuraavasta työpäivästä (alkaen klo 9.00).

Paljonko tuotteiden toimituskulut ovat?

Valitessasi toimitustavaksi Itella SmartPOSTin, toimituskulut ovat 9.9 euroa. Lähettipalvelua käytettäessä toimituskulut ovat 14,9 euroa

Asun ulkomailla, mutta haluaisin tilata tuotteita Budopunktista. Lähetättekö tuotteita ulkomaille?

Jos haluat tilata verkkokaupastamme tuotteita ulkomaille, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@budopunkt.fi

Löysin kiinnostavan tuotteen kuvastostanne. Voinko tilata näitä tuotteita teiltä?

Valitettavasti yksityishenkilöt eivät voi tilata kuvastotuotteitamme. Löydät kuitenkin todennäköisesti tavallisesta valikoimastamme jotakin vastaavaa!

Alennukset

Millaisia alennuksia Budopunktissa on tarjolla?

Budopunktissa on käytössä kahdenlaisia alennuksia: yleisiä tiettyä tuotekategoriaa koskevia alennuksia (esim. Kaikki hanskat -20%) sekä erillisia alennuskoodeja, joilla asiakas saa kupongissa mainitun edun haluamastaan tuotteesta..

Mistä saan alennuskoodin?

Budopunktin alennuskoodeja on aina silloin tällöin jaossa nettisivuillamme, uutiskirjeessämme sekä Facebook-sivullamme. Toisinaan alennuskoodeja jaetaan myös liikkeissämme. Kannattaa siis seurata tarkasti sekä nettisivujamme, sosiaalista mediaamme että uutiskirjettämme!

Kuinka hyödynnän alennuskoodin?

Lisää verkkokaupassa haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry maksamaan ostoksesi. Näytölle ilmestyy ruutu, johon voit syöttää alennuskoodisi. Klikkaa "Lisää koodi" ja näytölle ilmestyy uusi alennettu hinta.

Kuinka hyödynnän asiakastilin luomisesta saamani edun?

Luotuasi asiakastilin Budopunktiin, saat sähköpostiisi tervetuliaiskirjeen, joka sisältää etukoodisi. Jos olet luonut asiakastilisi Facebook-tilisi kautta, vahvistussähköposti lähetetään sähköpostiosoitteeseen, johon Facebook-tilisi on kytketty. Käyttääksesi koodin toimi kuten kohdassa "Kuinka hyödynnän alennuskoodin?"

Maksaminen

Mitä maksutapoja Budopunktissa voi käyttää?

Voit maksaa ostoksesi Budopunktin verkkokaupassa luottokortilla (Visa/MasterCard), Paytraililla tai pankkisiirrolla.

Miten maksan Budopunktissa pankkisiirrolla?

Jos haluat maksaa ostoksesi tilisiirrolla, valitse maksutavaksi Pankkisiirto. Saat sähköpostiisi laskun maksutietoineen.

Voinko maksaa ostokseni erissä?

Valitettavasti Budopunktissa ei voi maksaa erissä.

Kokeile kotona

Jos tilaamani tuote ei sovikaan, voinko palauttaa sen?

Totta kai voit. Jos tilaamasi tuote ei sovikaan tai jostain muusta syystä ole sellainen kuin toivoit, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa paketin saapumisesta SmartPOST-pisteeseen. Jos toimitustapa oli lähettipalvelu, voit palauttaa tuotteen 14 päivän ajan lähetyksen saapumisesta sinulle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Katso tarkemmat palautusohjeet täältä

Jos palautan tuotteen, milloin saan ostokseni summan takaisin?

Kun palautat tuotteita, ota huomioon, että palautuksen toimitus kestää XX päivää. Jos palautus on kunnossa, eli siinä on laput kiinni ja se on pakattu alkuperäiseen pakkaukseensa, teemme pankkisiirron tilillesi 5 päivän sisällä palautuksen saapumisesta meille. Alennustuotteiden palautuskuluja emme valitettavasti hyvitä.

Tuotteiden mitat

Ovatko kaikkien tuotteiden mitat samat?

Tuotteiden mitat on ilmoitettu kunkin valmistajan tarjoamien mittataulukoiden mukaisina. Löydät tarkempia tietoja tuotteen koosta ja mitoista tuotteen kuvauksesta sekä kokotaulukosta. Mikäli koko vielä mietyttää, voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla info@budopunkt.fi. Vastaamme mielellämme kaikkiin tiedusteluihin!

Haluaisin tilata tuotteen koossa M, mutta sitä on jäljellä vain ko’oissa S ja L. Voitteko tilata minulle haluamani koon varastolta?

Tuotteiden saatavuus riippuu keskusvaraston ja toimittajan varastotilanteesta, joten emme voi taata että kykenemme heti tilaamaan tuotteen haluamassasi koossa. Pyrimme kuitenkin aina tarjoamaan kaikkia tuotteitamme kaikissa ko’oissa, joten ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@budopunkt.fi ja koitamme järjestää asian.

Asiakastili

Ovatko tietoni turvassa luotuani asiakastilin Budopunktiin?

Takaamme, että tietosi ovat turvassa, emmekä levitä niitä kolmansille osapuolille. Palvelumme noudattaa yleisiä tietoturvakäytäntöjä sekä pankkien turvallisuuskäytäntöjä.

Unohdin salasanani Budopunktiin, mitä teen?

Ei hätää! Jos huomaat unohtaneesi salasanasi, klikkaa Kirjaudu sisään -napin alapuolella olevaa Unohditko salasanasi? -painiketta ja syötä sähköpostiosoite, jolla olet luonut Budopunkt-tilisi. Lähetämme sähköpostiisi ohjeet salasanan vaihtoa varten!

Kuinka voin muokata salasanaani, osoitettani ym. asiakastietojani?

Kirjaudu sisään Budopunkt-tilillesi ja klikkaa Asiakastilini. Valitse Muokkaa ja tee haluamasi muutokset tietoihin.

Yritysasiakkaat

Edustan yritystä, jolla on yhteistyösopimus Budopunktin kanssa. Ovatko verkkokauppanne hinnat samat kuin tukkuhintanne?

Yhteistyösopimuksemme edut pätevät myös verkkokaupassa. Kirjautumalla sisään Budopunkt-tilillesi pääset tarkastelemaan tuotteiden hintoja, joihin on valmiiksi laskettu yritysalennukset.